Buze si maini hidratate si catifelate chiar si in timpul iernii? Nimic mai simplu.

Buna fetelor! Cine nu isi doreste maini si buze minunate chiar si in anotimpul rece? De aceea mi-a trecut prin minte sa impartasesc cu voi setul de produse ce imi mentin buzele si mainile catifelate si hidratate in tot timpul anului.

10937631_678264748950266_873499844_n

Pentru maini folosesc de cele mai multe ori, Dove Intensive Nourishment sau Elmiplant Perfect Hands,ambele nutritive.

Dove intense nourishment  este o crema de culoare alba care este absorbita destul de repede de catre piele. Se prezinta sub forma unui flacon de75 ml si este foarte accesibila la pret (aproximativ 6 RON). In special in aceasta perioada in care temperaturile sunt mai scazute, crema tinde sa aiba o consistenta mai densa, asemanatoare untului de corp, insa pe timpul verii capata o consistenta mai lichida.

Ceea ce promite aceasta crema este sa calmeze, hidrateze si sa catifeleze chiar si cele mai uscate maini, in maximum 24 de ore. Parerea mea este ca se si tine de aceasta promisiune. Nu este nevoie decat de o cantitate mica pentru ca ea sa actioneze, emana un parfum minunat si poti simti ca actioneaza pe maini chiar si dupa spalare (cel putin cu impresia asta am ramas eu).

Elmiplant perfect hands  promite sa va confere hidratare imediata, care se mentine pana la 48 de ore si sa imbunatateasca senzatia de confort a pieli.

Varianta pe care o folosesc contine unt de avocado si unt de shea. Untul de avocado patrunde foarte bine in piele, asigurand o hranire intensa a pielii, imbunatatind totodata si elasticitatea, pe cand untul de shea catifeleaza si ptotejeaza pielea uscata impotriva efectelor nocive ale factorilor din mediu.

Are o textura cremoasa si catifelata, este foarte bine absorbita de piele, dupa cum spuneam, iar pentru efect de durata va recomand sa folositi crema de fiecare data cand simtiti nevoia, chiar si de mai multe ori pe zi.Se prezinta intr-un flacon de 100 ml, are un pret avantajos (aproximativ 8 RON), iar parfumul emanat este atat de placut, incat te va face sa o cumperi de la prima mirosire.

Un alt produs pe care il folosesc, ce e drept pentru buna hidratare si crestere a unghiilor, este Uleiul de ricin de la Solaris.

Uleiul de ricin este un ulei vegetal obtinut prin presarea semintelor plantei de ricin. Este un lichid incolor/galben pal, cu o consistenta vascoasa. Are proprietati antiinflamatorii si antioxidante, motiv pentru care este folosit des in industria cosmetica, a sapunurilor, a medicamentelor, a uleiurilor de masaj, etc.

Am citit intr-o revista ca este eficient si pentru bataturi, pielea intarita de pe coate si talpi, pentru cresterea sau caderea parului, insa eu il folosesc momentan pentru tratamentul unghiilor casante. Incerc sa urmez sfatul celor ce au scris articolul, si anume, sa le masez in fiecare seara cate o ora, timp de 2 luni.

Flaconul de la Solaris are 30 ml (aproximativ 5 RON), insa il gasiti in orice farmacie la preturi avantajoase.

In ceea ce priveste hidratarea buzelor, am ales 3 produse pe care ma bazez in orice moment al zilei: Cutiuta cu minuni de la Oriflame, Balsamul multifunctional de la Avon si Untul de buze de la Nivea.

Ma declar un mare fan al Cutiutei cu minuni de foarte multa vreme. Tin minte ca prima cutiuta a fost cu o aroma placuta de vanilie. In prezent sunt mandra posesoare a tuturor aromelor, insa cele care imi plac cel mai mult sunt cele de cirese, ciocolata si coacaze. Toate se gasesc sub forma unui flacon de 15 ml, foarte elegant si dragut (aproximativ 8-9 RON).

Balsamul este descris ca avand o formula protectoare si emolienta pentru buze, fata, cuticule sau pentru orice zona a pielii cu aspect uscat si aspru. Intr-adevar este cel mai complex si folositor produs pe care l-am avut vreodata. De aceea nu lipseste niciodata din trusa mea de cosmetice. Eu il folosesc de cele mai multe ori pentru buze si pot spune ca rezista chiar bine, o perioada lunga de timp. Hidrateaza foarte bine si ofera buzelor un aspect catifelat foarte placut. Deoarece am obisnuinta de a folosi rujurile rezistente si puternice, buzele mi se usuca foarte rapid. Singurul tratament pe care il respect cu strictete este aplicarea repetata a acestui balsam in ziua urmatoare, iar rezultatul este mereu pozitiv.

Nu va lasati descurajate pentru ca vine intr-o cantitate micuta. Pentru ca el sa actioneze cum trebuie nu este necasar decat sa aplicati o cantitate mica pe zona dorita.

Balsamul multifunctional de la Avon este oarecum asemanator Cutiutei cu minuni. Acesta a fost si motivul pentru care l-am achizitionat in prima faza.  Si acest balsam se prezinta intr-o gama mare de arome, insa preferatul meu este cel cu masline verzi. Ca si consistenta, mi se pare usor mai dens decat precedentul, iar in ceea ce priveste parfumul, aici este mai subtil.

L-am folosit regulat pe buze dar i-am incercat efectele si pe coate si pe degete. Am ramas placut surprinsa si din acest motiv l-am adaugat in trusa zilnica de cosmetice. Se prezinta intr-un flacon de 15 ml (aproximatov 9 RON) si trebuie sa recunosc ca forma si culorile ambalajelor nu sunt cele mai potrivite si nu ma atrag in mod exceptional, insa sunt multumita de continut si trec peste aspect de data aceasta.

Imi plac produsele celor de la Nivea si sincera sa fiu, am fost atrasa de ambalaj atunci cand am achizitionat Balsamul de buze cu zmeura . Intr-adevar este foarte simplu, insa gasesc in aceasta simplitate o eleganta si o usurinta de a il purta, incantatoare.

Primul instinct, cand l-am desfacut, a fost sa il miros, iar cand am facut acest lucru nu mi-am dorit ca nervii mei olfactivi sa fie stimulati de alte arome. Miroase divin, va spun! Delicios chiar. Stiu ca mai sunt modele cu vanilie&macadamia, caramel si varianta originala. Abia astept sa le incerc si pe acestea.

Intr-adevar, cum spun si ei, hidrateaza si confera un luciu placut buzelor si o oarecare nuanta rozie, as adauga (pentru ca il folosesc pe cel cu aroma de zmeura, ce se prezinta sub un roz foarte dragut). L-am cumparat intr-un flacon de 19 ml, la un pret de aproximativ 12 RON.

Dragile mele, acestea au fost review-urile pentru produsele ce le folosesc si care nu lipsesc din trusa zilnica de cosmetice. Vi le recomand cu drag si astept recomandari si din partea voastra. Va pup!

Leave a comment